• بازار بين المللي ونوس كيش
  • بازار مرواريد كيش
  • بازار مركز تجاري كيش

بازار مركز تجاري كيش

۳۱ بازديد
مركز تجاري


بازار مركز تجاري كيش


اين بازار يكي از بزرگترين مراكز خريد جزيره است كه با وسعت 17000 متر مربع در زميني به مساحت 11000 متر مربع در 4 طبقه در نوار سياحتي جزيره كيش جايي كه بسياري از بازارھاي كيش آنجا واقع شده اند قرار دارد.
مركز تجاري كيش در سال ١٣٧٩ احداث گرديده است. مركز تجاري كيش داراي ۴٧٩ واحد تجاري، با زمينه فعاليت پوشاك، كيف و كفش، ساعت، عينك، بھداشتي و آرايشي، لوازم خانگي، وسايل صوتي و تصويري، وسايل آشپزخانه، مواد غذايي، مكملھاي غذايي و دارويي، موبايل و تجھيزات رايانهاي، آژانس مسافرتي، آژانس املاك و ...، چندين كافي شاپ، فست فود و يك رستوران گردان است.
مسافرين جزيره كيش نميتوانند بي تفاوت از كنار اين مجتمع تجاري عبور كنند، وسعت، گيرايي، طراحي و نورپردازي داخلي زيباي آن نظر گردشگران جزيره را به خود جلب ميكند.
مركز تجاري كيش داراي متنوعترين فروشگاه ھا است و ميتوانيد ھرچه ميخواھيد در اين بازار پيدا كنيد. فروشگاه بسياري از نمايندگيھاي معتبر خارجي نيز در اين بازار قرار دارد. در مركز تجاري كيش ھمه شب رأس ساعت ٢٢ مراسم قرعه كشي با برنامه ھاي شاد و اھداء جوايز نفيس به برندگان اجرا ميگرد، و با جوائز نفيس از مسافران عزيز به نوعى تقدير و تشكر صورت مى پذيرد.

 بانكھاي بازار مركز تجاري كيش عبارتند از :
بانك ملت، بانك اقتصاد نوين، بانك پاسارگاد، بانك تجارت، بانك سامان، بانك سپه، بانك كشاورزي و بانك مسكن

تصاويري از بازار بزرگ مركز تجاري كيش :


مركز تجاري
 
مركز تجاري كيش
 
مركز تجاري كيش

مركز تجاري كيش

مركز تجاري كيش
مركز تجاري

موقعيت بازار مركز تجاري كيش در نقشه و جزيره كيش :
نقشه مركز تجاري كيش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.